På gång

Evenemang

Oktoberpromenad med VSL – OBS! INSTÄLLD!

Torsdagen den 22 oktober promenerar vi tillsammans längs Iskmo-Jungsund vandringsled. Vi samlas kl. 15.30 vid sportplan i Jungsund. Du får välja om du vandrar en längre sträcka på totalt 6 kilometer eller en kortare sträcka på totalt 4 kilometer. När du avverkat halva promenaden bjuder styrelsen på grillkorv. Senap och ketchup bjuder vi också på, men du får ta med egen dryck. Ett sittunderlag kan också vara bra att ha under pausen. Anmäl dig via den här länken senast den 19 oktober. Kom med och njut av den krispiga höstluften tillsammans med andra VSL-medlemmar! OBS! Pga rådande coronaläge är vandringen

Aktuellt från FSL

FSL sänder live: Inspirationsföreläsning på Lärardagen 5.10

Låt dig inspireras på Världslärardagen 5.10! Klockan 15-15.30 håller coachen Amanda Backholm en interaktiv föreläsning och workshop om att leva och jobba hållbart. Titta via Zoom eller direkt på FSL:s Facebooksida. Föreläsningen är en halvtimmes djupdykning i vad neurovetenskapen för produktivitet och återhämtning kan lära oss och om vad det innebär att leda sig själv. Workshopen genomsyras av konkreta övningar som du kan ta med dig för att skapa en vardag som känns meningsfull där både produktivitet och återhämtning får plats. Föreläsningen och workshoppen är helt kostnadsfri. Inleds måndag 5.10 kl 15.00 på https://us02web.zoom.us/j/82890691172  Läs artikeln på FSL:s sidor

Vill du bekanta dig med FSL:s kursutbud?