En höstkväll med OAJ på Strampen

OAJ:s lokalförening i Vasa bjuder igen in sina medlemmar till en trevlig kväll på restaurang Strampen den 27.10. Dörrarna öppnas kl. 18.00 och serveringen börjar kl. 19.00. Restaurangen ansvarar för bordsplaceringen enligt uppgifterna som ges vid anmälningen (i flesta fall sitter man skolvis/enhetsvis). Kipinä dansbandet underhåller oss under kvällen efter maten.

Det finns ett begränsat antal platser så det gäller att anmäla sig snabbt. Anmälan stängs senast den 9.10 vid midnatt. Efter att anmälningen stängts får alla deltagare som rymts med ett bekräftelse via e-post om att de rymts med.​ Obs! Endast medlemmar av lokalföreningen kan delta! Anmälan är BINDANDE. Anmälning via länken HÄR.

​Biljetterna hämtas onsdagen den 11.10 kl. 15-17 från VOAY:s kontor, Handelsesplanaden 4 b 20 65100 Vaasa (dörrkod 2512). Biljetterna betalas kontant och priset på 25 euro inkluderar mat och garderobsavgift. Drickor betalas skilt på plats.